14/12/11

Art natura a webdate conectad@s Madrid


    Cristina Gonzalez, Inma Sebastià, Nicanor Cardeñosa, Pilar LLopis i Mireia Elkoroiribe durant la taula rodona.
 


 Permeteu-me avui sortir-me de l'orientació habitual d'aquest bloc per compartir una experiencia fora de l'àmbit "floral".El 13 de decembre passat, vaig tenir la oportunitat de participar en una taula rodona amb tres empresàries més, a webdate Conectad@s,una jornada organitzada per Google, la revista Yo Dona i la Consejería de Asuntos Sociales de la Comunidad de Madrid. En aquesta trobada, vàrem compartir,amb més de 900 emprenedores d'aquesta comunitat autónoma, la nostra experiència de creació de la web d' Art Natura taller floral  gràcies a  Conecta tu negocio, una iniciativa  adreçada a autónoms i PYMES de tot l'Estat, que permet la creació de la web de l'empresa de forma gratuita. No cal dir, que per mi, ha estat una experiència molt gratificant haver compartit una jornada amb totes elles, participant de tots els seus dubtes a l'hora de començar la seva aventura a Internet, tal i com jo ho havia viscut mesos enrere quan vaig decidir aprofitar l'oportunitat de m'oferia aquesta inciativa . Voldria agrair, a la gent de Google,  al conductor de la taula rodona Nicanor Cardeñosa de Yo Dona,i a Paula Gomez de Shackleton, la seva amabilitat i atencions durant tota la jornada. I a les meves companyes de la taula rodona Cristina de www.elsuperdelaschuches.es, Inma de www.musicbcn.es i Mireia de www.dilusiones.es,  pel temps i les experències compartides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada